Czysta masa mięśniowa

by
Czysta masa mięśniowa
1 vote, 2.00 avg. rating (59% score)

Czysta masa mięśniowa (3)Prawdopodobnie wszyscy wiemy, jak chcielibyśmy wyglądać. Dążymy do pewnych figur, by uatrakcyjnić swoją prezencję i podobać się innym osobom. Być może więc marzą się nam duże mięśnie, dlatego to na nich w tym przypadku musimy się skupić. Jak zdołamy je szybko zbudować?

Po pierwsze, pamiętajmy, że to wszystko wymaga czasu. Nie przytyjemy w jeden dzień, więc nie zbudujemy solidnej sylwetki w ciągu tygodnia. Czysta masa mięśniowa będzie regularnie się u nas pojawiać, jeśli tylko zaczniemy na nią ciężko pracować. W tym celu zabierzmy się początkowo za zbilansowanie swojej diety. Obliczmy swoje dzienne zapotrzebowanie i starajmy się je przekraczać. Zwiększmy ilość białka, które jest podstawowym budulcem mięśni, i nie zapominajmy o suplementacji. Na końcu ułóżmy swój trening i się go trzymajmy.

Pierwsze efekty zauważymy już po jednym tygodniu. Nie spoczywajmy jednak wtedy na laurach, tylko dalej pracujmy, aby rezultaty były jeszcze lepsze. Ostatecznie zaczniemy wyglądać tak, jak tego chcieliśmy.

Inne artykuły:

Back to Top