kregle enjoy lublin

kregle enjoy lublin Teraz patrzeć na sumy i masz łatwo spożywane około połowę swojego dziennego spożycia sodu.

Oto krótki przewodnik dla różnych kategoriach niska sodu:

Sodu lub nie zawiera soli darmo: Mniej niż 5 mg sodu na wielkość porcji

Bardzo niska sodu: Mniej niż 35 mg sodu na wielkość porcji

Niska sodu: Mniej niż 140 mg sodu na wielkość porcji

Zmniejszone sodu: 25% niższa w sód niż ich regularne produktu. Uwaga: To nadal może być uznana za zbyt wysoką zawartość sodu w diecie niskosodowej. Zapamiętaj ten produkt jest zmniejszona sód niekoniecznie niskie sodu.

Nie dodatkiem soli lub niesolone lub bez dodatku soli: Oznacza tylko, że sól nie jest dodawane lub produkt ten został wykonany bez zwykłej dodatku soli, ale nadal zawiera sód, który jest naturalnym jedzeniem lub samego produktu

Nieco więcej informacji: Zarówno FDA i USDA stwierdziły: Jeśli osoba żywność, która ma roszczenie „zdrowe”, to nie może przekraczać 480 mg sodu w ilości wskazanej. produkty „typ posiłek” nie może przekraczać 600 mg sodu na oznaczonej wielkości porcji.

Wskazówka: mniej tłuszczu można zauważyć zwykle oznacza wyższą zawartość sodu. Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do żywności przetworzonej. Nie pozwól, pozwól zdrowym sercu cię oszuka termin. Na przykład: niskotłuszczowy mrożony obiad będzie na ogół dwa lub trzy razy wyższa zawartość sodu niż regularne zamrożonego obiadu.

Uwaga: Wszystkie świeże owoce i świeże warzywa są uważane za niską zawartość sodu na wielkość porcji, która jest zazwyczaj 1/2 szklanki lub 1 szklanka zielonych. Nawet świeży seler, która pozwoli uniknąć wielu ludzi ma tylko 126 mg sodu w 1 szklance i ma 3 razy więcej potasu i 90% wody. To dlatego, że jest tak bardzo chwalona w wielu wysokie ciśnienie krwi diety i reklamowany przez co pomaga obniżyć ciśnienie krwi w sposób naturalny.

– autor artykułu